۵-۵- محدودیتهای پژوهش………………………………………………………………………………………۷۸
منابع……………………………………………………………………………………………………۷۹
پیوستها………………………………………………………………………………………………۸۹
فهرست جدولها
جدول ۳-۱ مشخصات پرسشنامه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………..۴۲
جدول ۳-۲ نتایج بررسی روایی سازه پرسشنامه پژوهش…………………………………………………………………………………………۴۳
جدول ۳-۳ نتایج بررسی پایایی پرسشنامه پژوهش………………………………………………………………………………………………..۴۴
جدول ۴-۱ مشخصات نمونه آماری از لحاظ جنسیت……………………………………………………………………………………………..۴۸
جدول ۴-۲ وضعیت نمونه مورد پژوهش از لحاظ سن پاسخگویان……………………………………………………………………………۴۹
جدول ۴-۳ وضعیت تأهل پاسخگویان…………………………………………………………………………………………………………………..۵۰
جدول ۴-۴ وضعیت پراکندگی پاسخگویان در مناطق شهرداری……………………………………………………………………………….۵۰
جدول ۴-۵ وضعیت متغیر عوامل فردی و ابعاد آن…………………………………………………………………………………………………۵۱
جدول ۴-۶ عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی و ابعاد آن…………………………………………………………………………………………۵۲
جدول ۴-۷ وضعیت عوامل دولتی و ابعاد آن………………………………………………………………………………………………………….۵۲
جدول ۴-۸ وضعیت نگرش به محصول ملی………………………………………………………………………………………………………….۵۲
جدول ۴-۹ وضعیت قصد خرید محصول ملی………………………………………………………………………………………………………..۵۳
جدول ۴-۱۰ وضعیت وفاداری به محصول ملی……………………………………………………………………………………………………..۵۳
جدول ۴-۱۱ نتایج مدلسازی معادلات ساختاری برای مدل اولیه فرضیه های فرعی و اصلی………………………………………۵۶
جدول ۴-۱۲ نتایج آزمون مدلسازی معادلات ساختاری برای مدل پیشنهادی فرضیه های فرعی و اصلی……………………۵۷
جدول ۴-۱۳ معناداری ضرایب تأثیر برآورد شده در مدل نهایی اصلاح شده پژوهش…………………………………………………۵۷
جدول ۴-۱۴ ابعاد عوامل فردی و ترتیب ضرایب تأثیر ابعاد……………………………………………………………………………………..۶۴
جدول ۴-۱۵ ابعاد عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی و ترتیب تأثیر ابعاد…………………………………………………………………..۶۵
جدول ۴-۱۶ ابعاد عوامل دولتی و ترتیب تأثیر ابعاد………………………………………………………………………………………………..۶۵
جدول ۴-۱۷ تحلیل نتایج جزئیتر روابط بدست آمده از مدل…………………………………………………………………………………..۶۶
جدول ۴-۱۸ معناداری روابط بین متغیر جنسیت با متغیرهای وابسته پژوهش……………………………………………………………۶۷
جدول ۴- ۱۹معناداری روابط بین متغیر منطقه شهرداری با متغیرهای وابسته پژوهش……………………………………………….۶۷
جدول ۴-۲۰ معناداری روابط بین سن با متغیرهای وابسته پژوهش………………………………………………………………………….۶۸
فهرست شکلها
شکل ۲-۱ سبکهای تصمیم گیری………………………………………………………………………………………………………………………۱۶
شکل ۲-۲ طبقه بندی نوآوری………………………………………………………………………………………………………………………………۲۲
شکل ۲-۳ مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………۳۷
شکل ۴-۱مدل اولیه فرضیه های فرعی پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۵۴
شکل ۴-۲ مدل اولیه فرضیه های اصلی پژوهش……………………………………………………………………………………………………۵۵
شکل ۴-۳ مدل نهایی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….۶۸
فهرست نمودارها
نمودار ۴-۱ فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت……………………………………………………………………………………………….۴۹
نمودار ۴-۲ فراوانی نسبی پاسخگویان به تفکیک رده سنی……………………………………………………………………………………. ۴۹