اردیبشت ماه 90
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل اول : کلیات
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………
بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………………………
اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………..
هدف های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………
فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………..
متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………………………
تعریف واژه ها و اصطلاحات…………………………………………………………………………………………………..
فصل دوم: مبانی نظری و پیشنه تحقیق
مبانی نظری…………………………………………………………………………………………………………………………..
پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………….
نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………..
روش های نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………….
ابزار گرد آوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………….
روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………….
روش های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………
فصل چهارم: یا فته های تحقیق
داده های توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………
فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………………………………….
فصل پنجم: نتیجه گیری
نتایج:…………………………………………………………………………………………………………………………………….
مقایسه نتایج پژوهش با پژوهش های
مشابه……………………………………………………………………………………
پیشنهادات: ……………………………………………………………………………………………………………………………
محدودیتها: …………………………………………………………………………………………………………………………..
منابع: ………………………………………………………………………………………………………………………………….
ضمایم: ………………………………………………………………………………………………………………………………
چکیده :
هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه بررسی میزان عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای والدین باسودو دانش آموزان با والدین بی سواد شهرستان ایذه در سال 91-90
می باشد . این مطالعه روی 100 نمونه تصادفی خوشه ایی انجام شد. ابزارهای مورد استفاده برای جمع آوری اطلاعات شامل پرسشنامه وضعیت میزان سوادوالدین ، آزمون های تحصیلی و موفقیت تحصیلی این گروه از دانش اموزان ،وآزمون های ویژه ارزیابی درامد شامل شاخص توده دانش آموزان و بود. از آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی ارتباط بین متغیرها استفاده شد. یافته های پژوهشی نشان داد که بین وضعیت تحصیلی و سواد و بی سواد بودن والدین دانش آموزان ارتباط معنی داری وجود داشت.
در این تحقیق دو نوع پرسشنامه یكی خاص سواد والدین دانش آموزان با موفقیت تحصیلی بالا و دانش آموزان با افت تحصیلی استفاده شده است و اطلاعات جمع آوری شده در قالب جداول فراوانی و نمودارها و آزمونهای آماری توصیف و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج این تحقیق نشان می دهد كه فقر خانواده مهمترین عامل افت تحصیلی دانش آموزان وضعیت مالی والدین می باشد ..
بیان مساله :