۲۴-۲ سیستم پردازش معاملات ………………………………………………………………………………………۴۰
۲۵-۲ هوش مصنوعی …………………………………………………………………………………………………..۴۰
۲۶-۲ سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی ………………………………………………………………۴۳
۲۷-۲ سیستم کارکنان دانشی………………………………………………………………………………………….۴۴
۲۸-۲ سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد ………………………………………………………………………….۴۵
۲۹-۲ سیستم های پشتیبانی عملیاتی…………………………………………………………………………………۴۵
۳۰-۲ سیستم گزارشات مدیریت ……………………………………………………………………………………۴۶
۳۱-۲ ویژگیهای سیستم گزارشات مدیریت ……………………………………………………………………..۴۷
۳۲-۲ نقش فناوری اطلاعات در سازمان ………………………………………………………………………… ۴۷
۳۳-۲ طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی …………………………………………………………………………. ۴۸
۳۴-۲اتوماسیون اداری…………………………………………………………………………………………………۴۹
۳۵-۲ مزایا و معایب اتوماسیون اداری………………………………………………………………….. ………..۴۹
۳۶-۲ارگونومی در مکانیزاسیون اداری …………………………………………………………………………..۵۰
۳۷-۲ بار گیری تکنولوژی در اتوماسیون اداری………………………………………………………………..۵۱
۳۸-۲ مجموعه نرم افزار های اتوماسیون …………………………………………………………………………۵۲
۳۹-۲ دستیابی به تعریفی بنیادین …………………………………………………………………………………..۵۲
۴۰-۲ سیستم های اطلاعاتی اتوماسیون اداری ………………………………………………………………….۵۴
۴۱-۲ نمونه کربرد های سیستم اتوماسیون اداری ……………………………………………………………..۵۵
۴۲-۲ سیستم های طلاعاتی اتوماسیون اداری ………………………………………………………………….۵۶
۴۳-۲ نکات برجسته درباره اتوماسیون و بهسازی روش های کار …………………………………………..۵۹
۴۴-۲ خود کار سازی ………………………………………………………………………………………………..۶۰
۴۵-۲ ضرورت تفکر برای آینده …………………………………………………………………………………..۶۱
۴۶-۲ بهبود کار و اتوماسیون ……………………………………………………………………………………….۶۱
۴۷-۲ تحقق دولت الکترونیک در ایران …………………………………………………………………………۶۳
۴۸-۲ اتوماسیون فعالیتهای اختصاصی…………………………………………………………………………….۶۴
۴۹-۲ اتوماسیون فعالیتهای عمومی …………………………………………………………………………………۶۴
۵۰-۲ مزایای دولت الکترونیکی ……………………………………………………………………………………۶۵
۵۱-۲ نقد و بررسی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………۶۵
خلاصه فصل ………………………………………………………………………………. …………………………….۷۱
فصل سوم: روش اجرایی تحقیق
۱-۳ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………۷۳
۲-۳ روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………۷۳
۳-۳ جامعه آمار و حجم نمونه مورد تحقیق …………………………………………………………………….۷۴
۴-۳ نمونه و نمونه گیری……………………………………………………………………………………………..۷۵
۵-۳ برآورد حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………..۷۵
۶-۳ معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………۷۵
۱-۶-۳ مصاحبه …………………………………………………………………………………………………..۷۵
۲-۶-۳ پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………….۷۵
۷-۳ روایی و پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………۷۷
۸-۳ خلاصه فصل ……………………………………………………………………………………………………..۷۹
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آمار داده های تحقیق
۱-۴ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………۸۱
۲-۴ داده ……………………………………………………………………………………………………………..۸۱
۳-۴ اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………….۸۱
۴-۴ سیستم های پردازش …………………………………………………………………………………………۸۳
۵-۴ تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………………۸۳
۶-۴ جامعه آماری تحقیق …………………………………………………………………………………………۸۴
تجزیه و تحلیل اطلاعات …………………………………………………………………………………….۹۴-۸۴
فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهاد ها و محدودیت ها
بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی- قسمت ۲