درصد
۱۰۰٫۰
نمودار(۴-۱۳) فراوانی سوال سیزدهم متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان
نمودار(۴-۱۴) فراوانی سوال چهاردهم متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان
نمودار(۴-۱۵) فراوانی سوال پانزدهم متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان
نمودار(۴-۱۶) فراوانی سوال شانزدهم متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان
نمودار(۴-۱۷) فراوانی سوال هفدهم متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان
نمودار(۴-۱۸) فراوانی سوال هجدهم متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان
نمودار(۴-۱۹) فراوانی سوال نوزدهم متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان
۴-۱-۱-۱-۴- تحلیل جدول فراوانی سوال های متغیر آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک
زیرعاملها:
۱- جهت نفوذ در بازارهای مجازی(سوال بیستم)
۲- فناوری اطلاعات و ارتباطات(سوال بیست و یکم)
۳- در نوردیدن مرزهای بین المللی(سوال بیست و دوم)
۴- فضای بی کران مجازی(سوال بیست و سوم)
۵- کانال های مجازی و تحت وب(سوال بیست و چهارم)
۶- از بین رفتن مرزهای فیزیکی(سوال بیست و پنجم)
۷- مرزهای بین المللی مجازی(سوال بیست و ششم)
اطلاعات مندرج در جدول (۴-۴) و نمودار های(۴-۲۰)، (۴-۲۱)، (۴-۲۲)، (۴-۲۳)، (۴-۲۴)، (۴-۲۵)، (۴-۲۶) حاکی از آن است:
که ۹۸٫۴ درصد افراد نمونه گزینه « جهت نفوذ در بازارهای مجازی » را بسیار با اهمیت (کاملا” موافق و موافق) دانسته اند.
همانگونه که جدول نشان می دهد ۹۰٫۸ درصد افراد نمونه گزینه « فناوری اطلاعات و ارتباطات » را بسیار با اهمیت (کاملا” موافق و موافق) دانسته اند.
جدول فوق نشان می دهد ۲٫۵ درصد افراد نمونه گزینه « در نوردیدن مرزهای بین المللی » را کم اهمیت (کاملا” مخالف و مخالف) دانسته اند در حالی که ۸۴٫۲ درصد آنها این گزینه را بسیار با اهمیت (کاملا” موافق و موافق) دانسته اند.
همچنین در جدول دیده می شود ۳٫۳ درصد افراد نمونه گزینه « فضای بی کران مجازی » را کم اهمیت (کاملا” مخالف و مخالف) دانسته اند در حالیکه ۷۸٫۴ درصد آنها این گزینه را بسیار با اهمیت (کاملا” موافق و موافق) دانسته اند.
همچنین در جدول دیده می شود ۵٫۸ درصد افراد نمونه گزینه « کانال های مجازی و تحت وب » را کم اهمیت (کاملا” مخالف و مخالف) دانسته اند در حالیکه ۸۰ درصد آنها این گزینه را بسیار با اهمیت (کاملا” موافق و موافق) دانسته اند.
در جدول دیده می شود ۲٫۵ درصد افراد نمونه گزینه « از بین رفتن مرزهای فیزیکی » را کم اهمیت (کاملا” مخالف و مخالف) دانسته اند در حالیکه ۷۷٫۵ درصد آنها این گزینه را بسیار با اهمیت (کاملا” موافق و موافق) دانسته اند.
در نهایت آنچه که در جدول نشان داده می شود ۷٫۵ درصد افراد نمونه گزینه « مرزهای بین المللی مجازی » را کم اهمیت (کاملا” مخالف و مخالف) دانسته اند در حالیکه ۸۵ درصد آنها این گزینه را بسیار با اهمیت (کاملا” موافق و موافق) دانسته اند.
به عبارتی از نظر پاسخ دهندگان زیرعامل اول « جهت نفوذ در بازارهای مجازی » بیشترین میزان اهمیت را در بین تمامی عوامل دارد.
جدول(۴-۴) فراوانی سوال های متغیر آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک
سوالات
کاملا"مخالف
مخالف
تاحدودی موافقم
تا حدودی مخالفم
موافق
کاملا” موافق
سوال۲۰
فراوانی
۰
۰
۲
۷۱
۴۷