۳۱۲۷۱
۳۷۹۱۰
۴۲۹۱۲
جمع
۳۹۹۵۷۷
۴۲۴۰۰۸
۴۴۵۵۱۱
۴۷۲۵۳۶
۴۹۵۱۴۵
۲-۲-۵-۹- مزایای تبلیغات اینترنتی
طبق مطالعهی صورت گرفته در سال ۲۰۰۷ به وسیله موسسه تبلیغات تعاملی ایالات متحده بر روی مزایای تبلیغات اینترنتی، در این خصوص بیست و هشت مزیت شناسایی شدند. در این بخش به معرفی این مزایا پرداخته شده و در ذیل هر مورد روشهای ارزیابی آن مزیت نیز آورده شدهاست.
افزایش آگاهی از نشان تجاری
افزایش آگاهی از نشان تجاری به وسیله ردیابی[۵۴] آگاهیهای مشتریان پیش از مشاهده تبلیغات و بعد از مشاهده تبلیغ اندازهگیری میشود.
ایجاد کوشش[۵۵]
تبلیغات آنی با اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار میدهد، به نوعی آنها را برای پی گیری و تکمیل نمودن یک سفارش خرید تهییج و آماده مینماید.
افزایش افراد مورد هدف تبلیغات[۵۶]
ردیابی خریداران اولیه[۵۷]
افزایش استفاده از نشان تجاری
ردیابی فراوانی خرید
مطالعه استفاده از اینترنت[۵۸]
مشتریان با میزان خرید بالا[۵۹]، استفاده از هدایای محصولات[۶۰]
ردیابی رفتار خرید در طی زمان، چه چیزهایی مشتری خریداری کرده است.
ترغیب مشتری برای خرید بیشتر در هر وهله از خرید
به وسیله دریابی و پیگیری مبلغ هر بار خرید
بهبود طرز تلقی مشتری از نشان تجاری
پیگیری ادراکات یا طرز تلقیهای مشتریان درباره نشان تجاری در طی زمان، شامل ملاحظات و اهداف خرید
فروش متقابل[۶۱] نشانهای تجاری دیگر همان شرکت
پیگیری رفتار خرید مشتری نشان تجاریهای خاص
اندازهگیری اثرات تبلیغات بازاریابی مشترک[۶۲]
بازار مشترک با نشان تجاری شرکتهای دیگر
پیگیری رفتار خرید مشتری نشان تجاریهای خاص
اندازهگیری اثرات تبلیغات بازاریابی مشترک
افزایش مداوم خرید
پیگیری تعداد خریدهای تکراری صورت گرفته به وسیله مشتری
ترغیب مشتری به وفاداری نسبت به نشان تجاری یا افزایش درگیری مشتری با نشان تجاری
خریدهای مکرر
تقسیم نیازمندیها[۶۳]
پیگیری ادراکات یا طرز تلقیهای مشتریان از نشان تجاری در مقایسه با نشان تجاری دیگر رقبا
پیگیری قصد و نیت خرید از نشان تجاری سازمان در مقایسه با نیت خرید و نشان تجاری سایر سازمانها
فراهم کردن اطلاعات جامع[۶۴] از نشان تجاری یا اثبات محصول[۶۵]
کلیکها