جدول ۲-۱۰ جامعه شناسی تغییرات تدریجی و بنیادی(بارل و مورگان،۱۳۸۳) ۱۳۷
جدول ۲-۱۲ : چهار پارادایم برای تحلیل نظریه های اجتماعی و مکاتب انسانی(بارل و مورگان، ۱۳۸۴ ) ۱۳۹
جدول ۲-۱۲ خلاصه ویژگیهای نظامهای ارزیابی تشخیصی ۱۵۴
جدول۱۳-۲تمایز میان متغیرهای کلیدی عملکرد و عدم قطعیتهای راهبردی ۱۵۵
جدول۲-۱۴خلاصه ویژگیهای نظامهای ارزیابی تعاملی ۱۵۶
جدول ۳-۱٫ فرایند ساختن نظریه بنیادی ۱۷۵
جدول ۳-۲٫ تناظر معیارهای ارزیابی پژوهش کمّی و پژوهش کیفی ۱۸۱
جدول شماره ۳-۳: متغیرها و تعداد کلی سؤالات هر کدام ۱۸۶
جدول شماره ۳-۴: پایایی مقیاس استراتژی های ارزیابی عملکرد ۱۸۹
جدول شماره ۳-۵ پایایی مقیاس عملکرد سازمانی ۱۸۹
جدول ۴-۱٫ ویژگی های جمعیت شناختی نمونه انتخابی ۲۰۰
جدول ۴-۲ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با مورد A 201
جدول ۴-۳ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردB 202
جدول ۴-۴ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردC 203
جدول ۴-۵ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردD 203
جدول ۴-۶ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردE 204
جدول ۴-۷ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردF 204
جدول ۴-۸ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردG 205
جدول ۴-۹ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردH 206
جدول ۴-۱۰ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردI 206
جدول ۴-۱۱٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردJ 207
جدول ۴-۱۲٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردK 208
جدول ۴-۱۳٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردL 208
جدول ۴-۱۴٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردK 209
جدول ۴-۱۵٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردK 209
جدول ۴-۱۶٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردO 210
جدول ۴-۱۷٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردP 210
جدول ۴-۱۸٫ مفاهیم و کدهای باز زیرمجموعه هر مفهوم ۲۱۱
جدول ۴-۱۹٫ مقایسه تئوری ارائه شده با ادبیات موضوع ۲۲۰
جدول ۴-۲۰٫ تفاوت دیدگاه های سنتی و نوین از دید اسپف ۲۲۳
جدول ۴-۲۱٫ شاخص های زمان ارائه شده توسط آزون و همکاران ۲۲۶
جدول ۴-۲۲: مدل تحلیلی تحقیق ۲۳۷
جدول ۴-۲۳: فرایند دستیابی به مفهوم کیفیت ۲۳۸
جدول شماره ۴-۲۴ توزیع فراونی مربوط به جنسیت ۲۴۱
جدول شماره ۴-۲۵ توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات ۲۴۲
جدول شماره ۴-۲۶ توزیع فراوانی مربوط به سابقه کار ۲۴۳
جدول شماره ۴- ۲۷٫ ضرایب همبستگی اسپیرمن میان متغیر های تحقیق ۲۵۳
جدول ۴-۲۸٫ نتایج اجرای مدل ساختاری میان متغیرهای مدل مفهومی تحقیق ۲۵۵
جدول شماره ۴-۲۹: میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن به منظور بررسی استراتژی های ارزیابی عملکرد موثر بر عملکرد سازمانی ۲۵۶
جدول شماره ۴-۳۰: معنی داری آزمون فریدمن ۲۵۶
جدول۵-۱:هماهنگی استراتژی های ارزیابی عملکرد کارکنان با استراتژی های بالادستی ۲۷۲
فهرست اشکال
۲۴
۲۵
۲۶
ارائه الگوی انواع استراتژی های ارزیابی عملکرد برای سازمان های نظارتی جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه سازمان بازرسی کل کشور- قسمت ۳