بررسی رابطه بین خلق دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم
بررسی رابطه بین سازماندهی دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم
بررسی رابطه بین به کارگیری دانش با توانمند سازی منابع انسانی درشعب بانک کشاورزی استان قم
بررسی رابطه بین تبادل دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم
ضرورت یابی وجود مدیریت دانش در سیستم بانکی
بررسی تأثیر نوع جنسیت بر متغیرهای تحقیق براساس آزمونتی (T) دو جامعه مستقل و من- ویتنی (آزمون U)
اولویت بندی و رتبه بندی مؤلفههای مدیریت دانش بر اساس آزمون فریدمن
ارائه پیشنهادهایی برای اجرای هر چه بهتر مدیریت دانش برای دست یابی به توانمندسازی کارکنان
این تحقیق با هدف نشان دادن این موضوع است که چرخه مدیریت دانش به توانمندسازی منابع انسانی منجر می شود. این مدل بر اساس مدل های مدل چهار حلقه ای مدیریت دانش (جاشاپارا،2004: 12) وچرخه زندگی دانش(بن بیا[15] ،2008: 55) است که در شعب بانک کشاورزی استان قم صورت می گیرد.
1-6- فرضیه های تحقیق
فرضیه های اصلی
بین مدیریت دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه های فرعی
بین خلق دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم رابطه و معنی داری جود دارد.
بین سازماندهی دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم رابطه معنی داری وجود دارد.
بین تبادل دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم رابطه معنی داری وجود دارد.
بین به کارگیری دانش با توانمند سازی منابع انسانی در شعب بانک کشاورزی استان قم رابطه معنی داری وجود دارد.
1-9-1 – قلمرو موضوعی
آنچه که در این تحقیق به عنوان محور اصلی مطرح است، رابطه ی بین مدیریت دانش وتوانمندسازی کارکنان است . بر این اساس ، مباحث مربوط به مدیریت دانش ، توانمندسازی کارکنان و رابطه بین این دو، که در حوزه مدیریت منابع انسانی قرار می گیرد ،قلمرو موضوعی این تحقیق را تشکیل می دهند.
1-9-2 – قلمرو مکانی
قلمرو مکانی این تحقیق، شعب بانک کشاورزی استان قم می باشد.
1-9-3 -قلمرو زمانی
قلمرو زمانی بین بهمن1391 تا شهریور 1392 می باشد.
سایت های دیگر :
|